till alla osäkra..

2011-02-18 @ 11:19:18
jag läste på paows blogg där hon hade skrivit om en film hon sätt,
och sen började skriva om hur det var när hon gick i skolan och så.
och längst ner i det inlägger hade hon länkat till sin vän,
som hade skrivit en sjukt bra text om hur det är att vara tonåring.

http://www.finest.se/userBlog/entry.php?uid=30517&beid=1608783
jag säger bara att ALLA borde läsa den där texten.

man börjar tänka på att det är faktist sådär fortfarande.
alla dom där små pikarna gör faktist riktigt ont.
jag ska inte säga att jag inte sagt nått dumt själv, för det har jag.
men efter jag läst denna texten nu så började jag tänka.
alla dom där små kommentarerna som jag sagt till andra,
även om jag bara sagt det på skoj så kan det ha sårat dom.
och jag har själv fått massa små kommentarer som har sårat mig sjukt mycket.
VARFÖR HÅLLER MAN PÅ SÅHÄR?

alla borde läsa den texten som jag länkade...
speciellt tjejer!! men även killar!

Kommentarer
Postat av: Paula

Texten får en verkligen att tänka! :)<3

2011-02-18 @ 17:22:18
URL: http://paulawallnerbrynas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0