så är det att vara tjej.

2011-02-24 @ 19:06:12


jag har en hel vägghylla med saker.
Hårspray, deo, perfymer, handkrämer, skrubb, ansiktsbehandling, ansiktskrämer, läppstift, brunkräm, brunpuder,mascaror, brun utan sol, pinsett,  hårprodukter, och massa mer..
sen har jag en hel låda med hårsprayar, ansiktsmasker, hårinpackningar, toffsar, ansiktsbehandling saker, och massa mer.
sen har jag en till låda med smink som jag inte använder.

tänk hur mycket pengar jag slösar på smink, hårprodukter, ansiktsprodukter och allt de dära.
och på kläder!
fy vill inte ens tänka på alla pengar jag jag köper saker för.

nu ska jag kolla på tv och mysa med katten,,
ha det bra
Puss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0