fixa naglarna..

2011-02-15 @ 11:10:59
godmorgon alla goingar:D <3
jag vaknade vid 9 idag men låg kvar i sängen till halv 11.
sitter med ansiktsmask och det är sån med värme som tar bort skit i huden..
man känenr sig alltid så fräch efter att man haft ansiktsmask.

iallafall idag ska jag och fixa mina naglar igen har tappat 4 nagloar :(
buhuhu men har faktuist haft dom i 3 veckor nu.
min söta lille paula ska hålla mig sällskap där borta :)
nu ska jag tvätta av ansiktsmasken och äta lite frukost och sedan fixa mig lite :D

kanske får åka in till varberg eller kba idag för min syrra fyller år imorgon och jag har inte köpt nått :o
ha det bra iallafall.
Puss'


bjuder på en bild med...

älskar dig bästavän <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!! Jag ska gå rak på sak!

Jag behöver hjälp! Satt skit länge igår och fixade med min design och var nöjd igårkväll. MEN idag när jag tittade på den blev jag osäker.

Jag har nämligen bytt sida på min meny och det känns fel på nått vis! Gå in och kika och rösta på vilken sida som menyn ser bäst ut i.

De som röstar på den vinnande sidan blir länkade!



Tack på förhand.. eller hur man säger heheh :)

Kram sara http://ensara.blogg.se

2011-02-15 @ 15:16:50
Postat av: Paula

ÅÅÅH vad söt du är <3 Älskar dig med bästavän<3

2011-02-17 @ 15:55:08
URL: http://paulawallnerbrynas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0