kollar runt lite efter ..

2010-09-24 @ 15:07:34

datorer och systemkameror.

som sagt min data pajade igår och går inte starta. skärmen är helt svart med lila ränder typ :o
skumt.. så därför kollar jag runt på datorer..
hittade den här..

vad tycker ni ? snygg eller hur.
ska bara visa den för pappa så får vi se vad han säger :)
hoppas hoppas på en ny data så snart som möjligt.
kan verkligen inte klara mig utan min dator.
så tills jag får/köper en ny dator så får ja sitta på pappas bärbara.. eller den sega stationära (stavning)

och så kollar jag ju runt på systemkameror.
den här är det som jag ska ha..

en Nikon D5000 såklart..
så tittade jag på den här fjärrkontrollen som man kan ta till kameran om man vill ta självporträtt eller gruppbild ovs..

en sån liten sak,, och så kollar jag på ett stativ..
de där kanske ?

hmm, ja vi får ju se när jag kan köpa de, för först EN DATOR, sen en systemkamera och en väska till den och sen fjärrkontrollen och stativet. :D
haha.
jaja nu ska jag titta på tv,
puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0