Dagens test..

2010-09-24 @ 18:54:02
fick bli ett test till idag.. så här kommer de..

Hur bor du: Med min mamma,pappa,syster, bror och 3 katter i ett stort hur :D
Brukar du komma i tid: Beror väll lite på, men oftast ja
Hur lång är du: 168.5
Kan du laga mat: Ja
Vad jobbar du med/pluggar du: Går i skolan så pluggar dom ämnerna där.
Vad har du på dig just nu: Underkläder, pyamas tröja och mjukisbyxor
Har du någon fobi: nej
Hade du en bra kväll igår: hmm, nja för min data dog ju :( men annars ja
Vilket är ditt senaste inköp: Tuggumi ;D
Din favoritdryck på morgonen: mjölk ?
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Min själv.
Har du sovit i din egen säng inatt: Yes
Vad hade du sönder senast: hm, en penna i skolan.
Vem snackade du med senast: mamma
Varm favoritdricka: varm choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: cola :D
Alkoholhaltig favoritdricka: ;o 
När gjorde du senast något riktigt dumt: Vet inte
Saknar du någon just nu: Nja ?
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Kalla mig saker flera gånger, eller ljuga om någon riktigt dumt -.- :@
Någon du stör mig på: Inga namn. 
Intressen: Fota
senaste person du kramade: pappa igår ? ;o
Senaste person du ringde: mamma
Senaste person som ringde dig: äähm.  vet itne
Vad drack du senast: Juice
Vill du ha barn: . ja men inte nu
Längtar du till din nästa födelsedag: yes, om jag gör.
Har rakat dina ben någon gång: Haha ja många gånger..
Är du sugen på något nu: Riesen ^^
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: inga
Använder du hudkräm: varje dag
Micro-pop eller poppa själv: Micro pop
Brukar du baka: ibland
Röstade du i det senaste valet: får inte rösta
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja :D
Vilken låt lyssnade du senast på: Rascal Flatts - Bless the broken road
Har någon annan sovit i din säng inatt:Nej bara jag
Vad tycker du är äckligt: Sår.
Har du pengar på mobilen: Yes, har abonemang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0