Pluggar No..

2010-10-18 @ 17:30:45
för att jag ska göra om mitt No prov som jag hade i fredags. :D
hm. kändes inte bra när jag gjorde det då, så jag ska göra om det imorgon.
känner att jag kan så mycket mera nu.
har suttit och pluggat sen jag kom hem från skolan.
och jag kom ju hem vid 3 typ och har pluggat fram till halv 5.
så fick ta en lite paus och sitta vid datan.
men ska snart gå tillbaka till pluggandet.
Måste verkligen visa att jag kan det här, att jag vill ha bra betyg.
för jag vet att jag är bättre en vad jag tror jag är.
hm.


ojoj, glömde visst att publicera det... :D
HAha men nu ska jag plugga igen.

Puss&Kram




Kommentarer
Postat av: eemmaaj - saveu ♥

vad skönt att du mår bra :) har varit bättre menmen går över :)

2010-10-18 @ 17:48:32
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: rebbiz

3 finalister är utsedda nu, vart det du honey?;)

om inte så kommer en ny chans!

2010-10-18 @ 18:00:03
URL: http://rebbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0